من و شکلات گم شده

بعد من خاطرات می مانند و تا ان زمان این من هستم و ام اس

من و شکلات گم شده

بعد من خاطرات می مانند و تا ان زمان این من هستم و ام اس

پرشین تی وی

بهم تلفن زد و گفت تلویزین پرشین تی وی را باز کن ببین کی و می بینی

با خودم گفتم بابا ولم کن دم رفتنم هست و هزار تا کار حال تلویزین را ندارم ولی با بی میلی روشن کردم و اشکهایم جاری شد

عجب حکایتی

دو سال پیش عید شمال رو زمین نشسته بودیم و از خاطراتمان می گفتیم از 15 سال قبل که از المان امده بودم و ایران و بهم گفت من هم دارم می ایم المان من خنده ای کردم و باورش نکردم و ان روز تحصیلاتش المان تمام شده بود منم بازم گیج بودم و امروز در پرشین تی وی او برنامه دارد و من بیننده همان نو جوان سالها پیشم و حالا او گجا و من کجا همان اوازها ولی این دفعه نه در اتوبوس بلکه روی صحنه جلو دوربین و من نه در اتوبوس بلکه ببیننده ره دور او

نظرات 3 + ارسال نظر
سانی جمعه 11 بهمن 1387 ساعت 23:37 http://sany.ir

خونه نو مبارک توتیای عزیزم ایشالا با سلامتی و شادی بنویسی

ممنونم عزیز

شهره جمعه 11 بهمن 1387 ساعت 23:48 http://azkhodbakhisch.blogspot.com/

توتیا جان بلاگ جدیدت مبارک . خیلی قشنگ شده قالبش و رنگش . امیدوارم که دیگه اینجا مشکلی نداشته باشی و ما رو از حالت باخبر کنی . کاش مینوشتی چه برنامه ایی و کی که ما بتونیم این دوست گذشته هات رو ببینیم . البته نمیدونم که پرشین تی وی رو میشه تو اینترنت هم دید یا نه ؟ چون من تلویزیونهای ایرانی رو ندارم . در هر صورت امیدوارم که حال مادر عزیزت بهتر باشه و خودت هم خوب باشی . میبوسمت . با بهترین آرزوها . سبز باشی .

ممنونم عزیز راستش اسمش نمی توانم بگم ولی بله با اینترنت هم میشه دید

ندا شنبه 12 بهمن 1387 ساعت 15:52 http://nmstj.blogfa.com

سلام توتیا جان خانومی مبارکه به سلامتی

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد