من و شکلات گم شده

بعد من خاطرات می مانند و تا ان زمان این من هستم و ام اس

من و شکلات گم شده

بعد من خاطرات می مانند و تا ان زمان این من هستم و ام اس

Super Star and Persian TV

خوب برنامه سوپر استار پرشین تی وی موکول شد به مرحله نهایی در دوبی در ماه مارس همزمان با نوروزو عجیب که دوست قدیمی من هم به مرحله نهایی رسید و من هنوز متحیرم

 براش خوشحالم

 و لی حس عجیبی که بر حسب تصادف کسی که میشناختی ان هم در زمان نوجوانی حالا رو صحنه سوپر استار دارد میشه

حس عجیبی است

نظرات 4 + ارسال نظر
هادی یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 09:02

سلام

ما باید آزادی را همراه با مسئولیت پذیری درس دهیم.

هادی یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 15:01

سلام


21. گاه و بی‌گاه، کامپیوتر زندگی‌ ما هنگ (Hang) می‌کند که باید آن را با «
فکر »، « مشورت » و «برنامه‌ریزی»، ری‌استارت (Restart) کنیم.


22. برای کپی گرفتن از دیسکت زندگی دیگران، نخست آن را ویروس‌یابی و سپس
ویروس‌کشی کنیم.


23. مواظب باشیم که رایانه زندگی زناشویی‌مان، ویروس غرور و لج‌بازی به خود
نگیرد که در این صورت، ممکن است هیچ آنتی‌ویروسی نتواند آن را از بین ببرد.


24. فایل‌های مهم زندگی خود را گاه به گاه، اسکن (Scan) کنیم تا اگر به ویروسی
آلوده شده باشند ، سریعاً مشخص شود.





25. پیش از پرینت گرفتن از سخنان مان، پیش‌نمایش چاپ (print preview) آن را
مشاهده کنیم.


26. اگر روزی رایانه زندگی ما با همسرمان هنگ کرد ، سه کلید « کنترل اعصاب »، «
انصاف» و «دلیل عصبانیت» را بزنیم.


27. هارد مغز خود را از برنامه‌های غیرمفید ، پر نکنیم ، تا فضا را برای نصب
برنامه‌های مفید ، تنگ ننماییم..


28. برای این که از دیدن مانیتور زندگی، بیشتر لذت ببریم، کارت گرافیک بالا
برای آن تهیه کنیم.


29. اگر لازم است که مانیتور رایانه ما دارای رنگ‌های متنوع و متعدد باشد ، ولی
مانیتور ارتباطات ما با مردم، حتماً باید یک‌رنگ باشد.


30. در خطاطی کامپیوتری، از برنامه «کِلْک» هم می‌توانیم استفاده کنیم اما در
خطاطی زندگی، از برنامه «کَلَک» نباید استفاده کنیم.


31. بکوشیم تا خوش اخلاقی را به جای این که در رم (Ram) و حافظه موقت داشته
باشیم، در رام (Rom) و حافظه پایدار داشته باشیم تا در هنگام آغاز (Start)
ارتباط با دیگران، آن را به کار گیریم.


32. اگر می‌خواهیم در زندگی خویش موفق و خوشبخت باشیم، باید خودمان زیرمنوهای
Programs را دقیقاً تنظیم کنیم و نباید بگذاریم که دیگران این کار را برای ما
انجام دهند اگر چه می‌توانیم در این زمینه ، با آنان مشورت کنیم.


33. در کیس (Case) مستکبران و زورمداران، «سی دی رام» نباشیم بلکه «سی دی
ناآرام» باشیم.


34. قانون کپی‌رایت زندگی اجتماعی به ما اجازه نمی‌دهد که سی دی بدی‌ها و
عیب‌های دیگران را رایت کنیم.


35. در سایت زندگی، همیشه لینکِ (Mahabbat) داشته باشیم و هیچ گاه برای این
سایت، فیلتر نگذاریم.

اقا هادی این لینکتون به نظرتان طولانی نیست برای اینجا_؟

فانی یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 16:12 http://heat40.blogspot.com

بابا جان اینهمه سوپراستاره که می ری وبلاگشون باست باید عادی شده باشه که! :) بازگشتتم مبارک! اگر می خوای تنظیمات اینجارم تغییر بدی، یوزر و پسورد رو برام بفرست یکاریش می کنم

مرسی برات میل زدم

هادی دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 08:32

سلام
تشکر از نظراتون
فول می دم تکرار نشه
معذرت

مسئله ای نیست هادی جان راحت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد