من و شکلات گم شده

بعد من خاطرات می مانند و تا ان زمان این من هستم و ام اس

من و شکلات گم شده

بعد من خاطرات می مانند و تا ان زمان این من هستم و ام اس

راهنمایی

سلام راستش قرار نبود دیگر بنویسم ولی شدیدا دنبال دکتری مغز و اعصاب خوب در تهران می  گردم  دکتری که برای مریضش وقت بگذارد برای مریضش وقت  بگذارد و دسترسی بهش امکان پذیر باشد 

گسی می تواند کمکم کند؟

نظرات 2 + ارسال نظر
هادی دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 08:39

سلام

از اینکه برگشتید ممنون چون نوشته های شما رو همیشه پی گیری می کردم

بابت سوالتون:
۲ تا دکتر می شناسم که برای مراجعه کننده وقت کافی می گذلرند.
۱- دکتر محمود معتمدی- قائم مقام-پایین تر از تهران کلینیک
ساختمان پزشکان
۲- دکتر صحرائیان ایشان مطب خصوصی ندارند و در بیمارستان سیناو کلینیک ۱۶ اذر پشت دانشگاه تهران کار می کنند شماره تلفن ۶۱۱۱۲۹۴۹ کلینیک ۱۶ آذر

مرسی هادی üان خواننده ٫ر و ٫ا قرص من

حسین پنج‌شنبه 14 خرداد 1388 ساعت 15:25

سلام توتیا
من بعد از ۳-۴ بار دکتر عوض کردن میرم پیش خانم دکتر رویا پورابوالفضلی و خیلی هم راضی هستم.
آدرسش توی کوچه پهلوی تهران کلینیک هستش و شماره تلفنش : ۸۸۷۰۵۹۳۹
قربانت
حسین

مزسی حسین üان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد